11 cele mai frecvente greșeli de pierdere în greutate. Greșeli de pierdere de grăsime de evitat


Pagina principala 10 Pierderea în greutate Greșeli de evitat. V-ați întrebat vreodată dacă există greșeli de slăbire care vă sabotează progresul? Te străduiești să-l oprești doar pentru a-l recâștiga mai târziu sau nu slăbești, oricât ai încerca.

Pentru majoritatea oamenilor, pierderea în greutate permanentă devine mai dificil de realizat decât cucerirea unor obiceiuri proaste precum fumatul sau băutul. S-ar putea să faceți oricare dintre aceste 20 de greșeli. Citiți mai departe pentru a afla mai multe. Neplanificarea suficient de devreme contribuie la pierderea în greutate. Aceasta este una dintre cele mai frecvente greșeli de slăbire comise de mulți oameni. Majoritatea oamenilor se grăbesc să slăbească atunci când nu sunt pregătiți pentru schimbări pe termen lung.

Planificarea necorespunzătoare poate duce la alegeri proaste ale stilului de viață care pot contribui la eșecul călătoriei dvs. De exemplu, vă grăbiți într-un plan de dietă sau o rutină de exerciții fizice pe care nu sunteți gata să o implementați. Ajungi sărind de la o tendință la alta și nu reușești să-ți atingi obiectivele. Planificați și pregătiți bine înainte de a începe orice program de slăbire.

În plus, elaborați un plan de acțiune. Încercați să țineți un jurnal de dietă și exerciții fizice care vă poate ajuta să vă urmăriți progresul, precum și să vă ajutați să înțelegeți ce faceți.

cookies pentru a pierde în greutate alicia vitarelli își pierde greutatea

Notați ce alimente ar trebui să consumați și de ce ar trebui să le adăugați la dieta dumneavoastră. Alegeți un plan de slăbire care să fie în concordanță cu un stil de viață sănătos. Aceasta este o gafă de slăbire pe care o fac majoritatea oamenilor. Pierderea în greutate necesită un angajament pe termen lung pe care mulți indivizi nu sunt pregătiți să-l ia. Este nevoie de modificări permanente ale stilului de viață în dieta și obiceiurile alimentare. Aceste schimbări sunt durabile numai dacă sunteți angajat.

11 Nutriție comună; Greșeli de pierdere în greutate care trebuie respinse

Greșeala pe care o fac majoritatea oamenilor este să încalce aceste angajamente și să se angajeze în alte oferte seducătoare care pretind că oferă rezultate mai bune atunci când în realitate nu.

Înainte de a începe o călătorie de slăbire, întrebați-vă dacă sunteți dispus să faceți aceste schimbări treptate și pe tot parcursul vieții implicate în scăderea în greutate.

Modificările de durată se pot întâmpla numai atunci când sunteți angajat. Nu uitați că schimbările de durată nu se întâmplă peste noapte. Este un proces de creștere în care un comportament nou îl înlocuiește pe cele vechi treptat. Este un angajament pe viață pentru practici sănătoase, care vă va oferi control permanent asupra greutății dumneavoastră.

Greșeli de pierdere de grăsime de evitat - 5 Diabet Greșeli Pierdere în Greutate și cum să le evite

Rămâneți concentrat și dedicat chiar și atunci când apar cadouri. Nu mențineți un program regulat de mâncare sau săriți peste mese. Dacă nu consumați mese obișnuite, vă trimiteți corpul la privațiune sau la un mod de înfometare, ceea ce vă poate determina să mâncați în exces sau să mâncați și mai mult.

Procesul de metabolism urmează un model particular care, atunci când este întrerupt, interferează cu ceasul și activitățile interne ale corpului.

Consumul de mese în perioade neregulate poate duce la dezvoltarea obezității, diabetului și a altor probleme cronice de sănătate, indiferent de cantitatea de calorii pe care le consumați. Încercați să luați mesele la aceeași oră în fiecare zi, dacă este posibil, pentru a menține ceasul natural al corpului.

Te-ar ajuta dacă ai sări peste mâncare doar pentru că nu ți-era foame. Mâncarea sau cedarea unor gustări seducătoare atunci când nu ți-e foame se 11 cele mai frecvente greșeli de pierdere în greutate printre greșelile de slăbire care contribuie la creșterea în greutate. Aceste alimente 11 cele mai frecvente greșeli de pierdere în greutate oportunități suplimentare de a mânca, care încetinesc progresul pierderii în greutate.

Majoritatea oamenilor nu gustă pentru că le este foame, dar o fac pentru că mâncarea este disponibilă și delicioasă. Din păcate, ei nu își dau seama că gustările sunt făcute cu niște grăsimi ascunse și zaharuri rafinate care adaugă doar calorii suplimentare greutății tale. Încercați să vă obișnuiți să mâncați numai când vă este foame și încercați să evitați să mâncați alimente procesate.

Consumați alimente întregi și, de preferință, cele bogate în fibre. O masă poate fi sănătoasă, dar poate conține mai multe calorii decât cele necesare corpului dumneavoastră. Vă rugăm să încercați să înțelegeți că nu toate alimentele sănătoase sunt egale. Nu toate alimentele sănătoase sunt excelente pentru pierderea în greutate; pot fi încărcate cu calorii indiferent de cantitatea pe 11 cele mai frecvente greșeli de pierdere în greutate o consumați.

Unele alimente sănătoase te pot face să te îngrași și tu. Puteți verifica în continuare dimensiunea porției mâncând pe o farfurie mai mică, servindu-vă porțiuni mai mici și punând resturile înainte de a începe să mâncați. Știți ce ați pus pe farfurie și cantitățile lor.

Greșeli de pierdere în greutate de top,

Unii oameni nu mănâncă suficiente alimente pentru a-și satisface nevoile nutriționale, de teamă să nu se îngrașe. Nu vă satisfaceți nevoile alimentare este o gafă de slăbire care nu numai că contribuie la deficiențele nutriționale, ci provoacă și creșterea în greutate.

A nu mânca suficientă mâncare poate fi contraproductiv. Vă poate trimite corpul într-o stare de foame și vă poate încetini rata metabolică. Începi să te simți obosit și flămând de cele mai multe ori și te implici în obiceiuri alimentare nesănătoase pe care să le completezi. Odată ce începeți să vă restricționați aportul de calorii, corpul dvs.

Vă lipsește suficientă energie pentru a alimenta procesul de ardere a grăsimilor. Scurtăturile și remedierile rapide sunt greșeli de slăbire care vă sabotează progresul, deoarece acestea nu durează mult. Acestea pot da rezultate la început, dar aceste rezultate sunt doar de scurtă durată.

Pierderea în greutate 9 greșeli pe care nu ar trebui să le faci! Rețetă dietetică

Încercarea diferitelor tendințe dietetice într-o perioadă scurtă de timp cu scopul de a găsi o soluție rapidă poate slăbi capacitatea organismului de a se reînnoi și de a se repara. Unele dintre aceste diete tind, de asemenea, să vă lipsească de nutrienții necesari pentru organism, deoarece majoritatea implică combinații de alimente nesănătoase. După părerea mea, aceste diete nu funcționează; sunt doar remedieri rapide pentru probleme pe termen lung. Ele nu produc rezultate durabile pe termen lung.

11 mituri comune privind nutriția și sănătatea care trebuie respinse

Majoritatea sunt doar tendințe pe care oamenii le urmează orbește. Ar putea fi motivul pentru care, atunci când oamenii încep aceste planuri de dietă, pierd câteva kilograme după doar câteva săptămâni de încercări, dar odată ce își reiau vechile obiceiuri alimentare și stilul de viață, greutatea revine.

  • restaurantpizzaok.ro - 11 cele mai frecvente greşeli de nutriţie. Cum să le evităm
  • De ce nu slăbesc?

Faceți din consumul de alimente potrivite și de a urma un stil de viață sănătos o parte permanentă a vieții de zi cu zi. Nu fi victima tendințelor dietetice care nu produc soluții durabile de slăbire. Dacă trebuie să încercați orice plan de dietă, faceți cercetări aprofundate asupra planului de dietă pe care doriți să îl încercați.

Alegeți unul care să fie durabil și să ofere rezultate permanente. Amintiți-vă, a fost nevoie de timp pentru ca corpul dvs.

salata de fructe pentru slabit pierderea în greutate cafea închisă

Poate provoca panică și descurajare mai ales atunci când nu vedeți modificări semnificative. Verificarea greutății dvs. Dacă nu vedeți niciun progres, este posibil să fiți tentați să renunțați. Majoritatea oamenilor cad victime; încep bine, dar renunță pe drum, deoarece nu văd niciun progres.

Pierdere În Greutate Așezați într-un blocaj de trafic cu mai multe mașini decât parcarea la un concert de la Kenny Chesney și nu vă propuneți să vă îndreptați spre nivelul de răceală al Queen Bey. Pierderea timpului, arderea combustibilului și pe punctul de a rata cursul de ciclism pe care ai dat 35 USD nu este tocmai un weightlossgoal în dimineața de sâmbătă. Ieșirea nr. De ce, de ce nu l-ai urmărit pe Waze? Se pare că există mai multe lucruri în comun decât crezi cu această înțepenie urâtă și de ce eforturile tale de slăbire se opresc până la înălțimea orelor de vârf la nivel de trafic.

Probabil că făceați unele progrese, dar ați avut câteva zile înșelătoare și de aceea vedeți câteva kilograme în greutate din lectura precedentă. Dacă cântărirea greutății dvs. Nu vă lăsați intimidați de scară, mențineți o bună rutină de exerciții fizice și un plan de dietă sănătoasă. Dacă sunteți hotărâți și dedicați, vă veți atinge obiectivul. Este dificil să evaluezi progresul pierderii în greutate dacă nu îl urmărești. Dacă nu țineți o evidență a progresului, vă este greu să știți ce funcționează și ce nu.

În plus, puteți pierde urma și chiar motivația de a continua. Urmărirea progresului pe scară poate să nu vă ofere o idee despre ceea ce se întâmplă sau vă poate descuraja la început, dar puteți face acest lucru chiar și fără a vă verifica greutatea.

De exemplu, puteți verifica modificările compoziției corpului și a dimensiunilor îmbrăcămintei.

vicky geordie shore suplimente de pierdere în greutate fat burner xs natural

Exercițiile cardio sunt excelente pentru pierderea de grăsime, dar sunt dificile pentru construirea și menținerea mușchilor slabi. Cel mai bine ar fi dacă ați avea exerciții de forță pentru a susține și a întări mușchii slabi. Astfel, pentru a rămâne în formă, aveți nevoie de amândouă. Dacă vă dedicați cea mai mare parte a timpului făcând cardio singur poate contribui la rănire, deoarece nu întărește mușchii și poate duce la pierderea lor.

Dimpotrivă, exercițiile de antrenament de rezistență ajută la întărirea și tonificarea mușchilor, ajutându-vă în același timp să slăbiți. Acest exercițiu ajută, de asemenea, la reducerea riscului de rănire, precum și la îmbunătățirea sănătății cardiovasculare.

Ignorarea alimentelor bogate în nutrienți și bogate în fibre pentru alimentele goale cu calorii poate provoca creșterea în greutate, mai ales atunci când calcul calorii pentru slabit le controlați dimensiunile porțiilor. Majoritatea alimentelor cu zero calorii conțin zaharuri și grăsimi ascunse, pe lângă cele mai multe, sunt foarte procesate. Alimentele cu calorii goale includ; alcool, băuturi cola, sucuri de fructe ambalate, zaharuri rafinate și cereale.