Are somn bun vă ajută să pierdeți în greutate


  • Cum vă ajută somnul să pierdeți în greutate - și câte calorii arde cel mai bine Zzz de unul singur
  • 26 de lucruri înainte de culcare pentru a slăbi - Pierdere În Greutate

Adulții au nevoie de o medie de șapte până la nouă ore de somn în fiecare noapte, totuși CDC estimează că cel puțin o treime din adulții americani înregistrează mai puțin de șapte ore. Atunci când vine vorba de pierderea în greutate, efectele de a nu obține suficient de mult nu pot fi mult mai obosite sau mai puțin productive. Somnul inadecvat declanșează modificări metabolice și hormonale, care cresc pofta de mâncare și poftele și scad sensibilitatea la insulină.

Pagina principala Cum vă ajută somnul să pierdeți în greutate - și câte calorii arde Zzz singur? Ori de câte ori abordați un nou plan de slăbire, primele lucruri care probabil vă vin în minte sunt dieta și exercițiile fizice. Acești doi factori sunt cu siguranță cheia pentru obținerea rezultatelor, dar mai există un factor care poate avea un efect semnificativ: cantitatea și calitatea somnului.

Aceste efecte sunt atât de semnificative încât somnul inadecvat este considerat un factor de risc pentru creșterea în greutate și obezitate. În plus, lipsa somnului poate face și mai dificil să se lipească de alegerile alimentare sănătoase, deoarece sănătatea mentală, starea de spirit și modelele de gândire sunt de asemenea afectate.

Pierdeți în greutate pentru a naviga mai bine, Pierdeti in greutate in timpul somnului

Deci, ce poți face pentru a-ți face somnul mai lung și mai odihnitor? Iată șase mici modificări pentru un somn mai bun pentru a sprijini pierderea în greutate. Limitați cofeina după prânz În timp ce iubesc o cană de cafea sau două dimineața, sunt atent să evit cofeina în după-amiaza târziu și seara.

M-am gândit că acest lucru este cum să pierzi 2 grăsimi corporale pentru a evita problemele legate de somn legate de cofeină, dar acesta nu este cazul. Se pare că, cofeina poate rămâne în organism timp de 6 până la 9 ore după consumare.

Vă poate face somnul să vă ajute să pierdeți în greutate - restaurantpizzaok.ro

Pentru cei sensibili la cofeină, acest lucru poate îngreuna adormirea. Și, chiar dacă nu pare să vă împiedice să adormiți, având resturi de stimulent în organism poate scădea cantitatea de somn profund pe care îl obțineți. De asemenea, aveți grijă la orice medicamente sau suplimente pe care le luați seara care pot conține cofeină.

Mănâncă o dietă bogată în fibre Mâncarea alimentelor bogate în fibre și mai puțin procesate este esențială pentru pierderea în greutate, precum și prevenirea majorității bolilor cronice.

În plus, vă poate ajuta chiar somnul! În timp ce cercetarea nu este concludentă, două studii separate au descoperit că persoanele care au consumat diete cu conținut scăzut de fibre, cu conținut ridicat de zahăr și carbohidrați rafinați, au fost mult mai probabil să experimenteze un somn de calitate slabă, comparativ cu cei care au mâncat mai multe fibre și mai puțin zahăr adăugat.

Motivul nu este pe deplin înțeles, deși unii speculează că somnul poate fi perturbat de o scădere a zahărului din sânge, deoarece zaharurile adăugate și alimentele rafinate, bogate în carbohidrați, declanșează o reacție mai mare, mai rapidă în glucoză și insulină.

Sfat pentru pierderea în greutate: alimentele cu conținut ridicat de fibre și mai puțin procesate, cum ar fi fructe, legume, fasole și cereale integrale sunt ceea ce sunt concentrate programele are somn bun vă ajută să pierdeți în greutate pierdere în greutate durabile, deoarece aceste alimente au un conținut ridicat de nutrienți, în timp ce sunt mai scăzute în calorii, zaharuri adăugate și sodiu.

Este probabil să vă concentrați deja pe aceste alimente dacă încercați să slăbești, așa că folosiți beneficiul posibil al unui somn mai bun ca motivație suplimentară pentru a continua cu alegerile inteligente. Înrudit: Încercați planul nostru de mâncare cu fibre ridicate de 7 zile 3.

Obțineți mișcare Exercițiul arde calorii, dar fiind activ fizic te ajută să dormi mai bine! Deși mecanismul nu este pe deplin înțeles, cercetările sugerează celor care fac efort fizic regulat, indiferent de lungimea sau tipul de activitate, dorm mai mult și obțin mai mult somnul restaurator profund, esențial pentru organism, în comparație cu cei care sunt mai puțin activi.

Sfat pentru pierderea în greutate: a arde calorii și a dormi mai bine este un dublu câștig atunci când încercați să slăbești, așa că stabiliți și respectați un program de antrenament regulat.

Obțineți cel puțin 30 de minute de activitate fizică în fiecare zi, dar dacă nu puteți stoarce într-o excursie la sală, chiar și o scurtă plimbare de 10 minute sau antrenament poate duce la un somn îmbunătățit în acea noapte.

Pierdeti in greutate in timpul somnului

Obține niște lumină solară Vă toate scăderea în greutate naturală să adormiți? Poate ajuta un lucru pentru a ieși de câteva ori pe zi și a obține puțină lumină solară.

nici o perioadă de 6 luni pierdere în greutate

Motivul are legătură cu ritmurile circadiene ale corpului, care orchestrează și supraveghează ceasul și programul nostru intern. Lumina și întunericul influențează aceste ritmuri, astfel încât încorporarea unor fragmente scurte de lumina soarelui în ziua ta poate ajuta la reamintirea corpului tău că este timpul să fii treaz și alert.

frumusețea pierde grăsimea de burtă

Scopul este ca pe măsură ce ziua se termină și se întunecă, ritmurile tale circadiene vor răspunde ajutând corpul să se relaxeze și să adoarmă mai ușor.

Sfat pentru pierderea în greutate: ieșirea afară pentru o plimbare de două până la trei minute, acționează ritmurile corpului pentru a promova somnul mai târziu în are somn bun vă ajută să pierdeți în greutate aceea, când este întuneric. Dacă aceasta nu este o opțiune, deschideți jaluzelele sau așezați-vă lângă o fereastră și evitați are somn bun vă ajută să pierdeți în greutate stați la întuneric timp îndelungat în timpul orelor de zi.

pierderea în greutate prin kaiser

Hidratează-te devreme Menținerea hidratată a corpului este esențială pentru pierderea în greutate și, aparent, și pentru somnul adecvat! Un studiu din a descoperit că indivizii care au dormit cu șase ore sau mai puțin aveau mult mai multe șanse să fie hidratate inadecvat, comparativ cu cei care au dormit șapte până la nouă ore.

shin min ah pierdere în greutate

Totuși, ridicarea de mai multe ori pe noapte pentru a merge la baie vă poate perturba somnul general, deci cum vă hidratați pentru a susține pierderea în greutate și a dormi fără ca o vezică completă să vă trezească în timpul nopții? Sfat pentru pierderea în greutate: determinați-vă obiectivul de apă zilnic; răspândiți aceste uncii pe tot parcursul zilei și subliniați obținerea cea mai mare parte a acesteia până la jumătatea după-amiezii.

îndepărtați instantaneu burta

Pentru a-l ușura, transport o sticlă de apă și urmăresc să consum 75 până la 80 la sută din obiectivul meu până la 3 sau 4 pm. În felul acesta, obțin o hidratare adecvată, permițând tot timpul corpului meu să o absoarbă și să o excrete. Puteți avea în continuare apă și alte lichide după aceea; pur și simplu nu folosiți orele de după-amiază și seara târziu pentru a obține majoritatea hidratării zilnice. Înrudite: Încercați apa noastră infuzată cu lămâie, castraveți și mentă 6.

Sariți acel pahar de vin Pierderea în greutate nu înseamnă privare; toate alimentele și băuturile se pot încadra într-o abordare sănătoasă de pierdere în greutate. Și dacă îți place să bei o ocazie, atunci probabil că deja optezi pentru un cocktail cu calorii mai scăzute precum un pahar de vin sau o bere ușoară.

Cu toate acestea, nu există mai multe de știut despre acea băutură decât doar numărul de calorii.

  • 6 Obiceiuri De Somn Care Vă Pot Ajuta Să Pierdeți în Greutate
  • 5 motive pentru care nu pierdeți în greutate, chiar dacă pierdeți în greutate

Chiar dacă alcoolul este un sedativ și vă poate ajuta inițial să adormi, afecțiunile - chiar și dintr-o singură băutură - pot declanșa un somn mai puțin odihnitor câteva ore mai târziu. Sfat pentru pierderea în greutate: dacă beți, savurați un cocktail sau două din când în când, dar nu faceți un obicei nocturn.

Chiar dacă s-ar putea să nu simțiți efectele dintr-o băutură pe noapte, pierderea somnului crește încet. De asemenea, fiți conștienți că, cu cât consumați mai mult, cantitatea de somn odihnitor scade.

vrăjile în greutate pierdere

Posturi Populare.