Ce exercitii te ajuta sa slabesti rapid


Vrei sa slabesti rapid si sanatos?

Potrivit unui medic care a lansat o dietă renumită, 12 minute de exerciții pe săptămână te pot ajuta să slăbești până la 12 kg. Dieta presupune alternanța între perioadele în care mâncați normal și cu cele în care nu puneți nimic în gură. Asta înseamnă că timp de cinci zile pe săptămână mâncați normal până la de calorii pe ziiar două zile mâncați alimente care însumează doar de calorii. Pentru ca dieta să fie mai eficientă trebuie combinată cu exerciții fizice.

Potrivit dr. Mosley 12 minute de mișcare pe săptămână sunt suficiente. Puteți opta pentru alergat, să urcați scările sau să mergeți cu bicicleta.

diuretic te face să pierzi în greutate

Condiția e să alternați rprizele de intensitate mare cu cele moderate. Într-un studiu, participanții au combinat Fast Diet cu trei reprize scurte de exerciții de mare intensitate.

Mulți oameni cred că pot scăpa de kilogramele în exces fără un stil de viață sănătos, fără organizare și disciplină, doar prin sport sau exerciții la sala de fitness. Este o mentalitate complet greșită, datorită căreia nu reușim nici să slăbim, dar nici să ne menținem sănătoase și pline de vitalitate pe termen lung. Atunci când vrei să slăbești, exercițiile fizice au rolul de a amplifica acest proces. În plus, te ajută să ai forme fit și să îți tonifici mușchii corpului.

Drept rezultat, participanții au slăbit între 4,6 și 12, 6 kg în 12 săptămâni. Trebuie să faci primele minute de exerciții moderat, apoi când te simți pregățit mărești intensitatea cât poți de mult și menții acest ritm timp de 20 de secunde apoi încetinești ritmul pentru a permite corpului să-și revină.

pierderea maximă în greutate într o înregistrare de luni

Apoi repeți sprintul de 20 de secunde și încetinești ritmul. Dacă nu ai deloc antrenament menține ritmul de intensitate mare între două și 10 secunde.

cat slabesti daca nu mananci 5 zile

După ce te obișnuiești cu exercițiile crești timpul la 20 și chiar la 30 de secunde după care faci exerciții moderate minute.