Cum să pierzi grăsimea suplimentară pe fese. Exerciții pentru exterior


Talie-jos Cardio

Skinny on Fat Unii oameni se ingrasa in jurul mijlocului si au forma de mar. Alții îl împachetează pe corpul lor inferior și au formă de pere.

cum să pierzi grăsimea suplimentară pe fese

Dacă sunteți din urmă, este posibil să vă încurajați de faptul că persoanele în formă de pere prezintă un risc mai mic pentru diabet, sindrom metabolic și boli de inimă decât forma de măr.

Totuși, tranzacționați acea grăsime pentru masa musculară slabă, ceea ce face corpul o mașină de ardere a caloriilor mai eficientă și veți fi pe drum.

cum să pierzi grăsimea suplimentară pe fese

O dietă sănătoasă și un exercițiu abundent vă pot ajuta să reduceți forma șoldurilor, coapselor și feselor. Cheia pentru un corp inferior mai restrâns este să pierzi kilogramele cu dieta și cardio, în timp ce tonifiați zonele perna cu antrenament de rezistență. Bacsis Furișarea unui corp în formă de pară până la o formă de pere mai subțire necesită o combinație de alimentație sănătoasă - în special o mulțime de fructe și legume - împreună cu multă activitate fizică.

cum să pierzi grăsimea suplimentară pe fese

Talie-jos Cardio Primul tău instinct poate fi să te urci pe o mașină de scară și să lucrezi acei muschi ai coapsei și glutei până când scapi. Există un loc pentru asta, dar este important să regim de slabire fara sare exerciții fizice în perspectiva corectă. Conform descoperirilor bazate pe datele de la Registrul Național pentru Controlul Greutății, este nevoie de 60 de minute de exerciții fizice zilnice doar pentru a menține o greutate corporală sănătoasă și mai mult pentru a pierde în greutate.

Pierdeți rapid în greutate pentru șolduri. Video: cum să reduceți șoldurile

Totuși, puteți maximiza randamentul efortului dvs. Mașinile de gimnastică, cum ar fi alpinistul scării, eliptice sau banda de alergare, îți activează gluturile și mușchii coapsei în timp ce îți revigorează ritmul cardiac.

Efectuate după fiecare exercițiu timp de 3 minute Întinderea mușchilor interiori Efectuate după fiecare exercițiu cardio Proceduri de cosmetologie pentru a scăpa de grăsimi în șolduri O facilitate bună de combatere a grăsimilor inutile sunt procedurile de cosmetologie. Ele sunt mai bune de făcut imediat după formare și exercițiu. Frecvența procedurilor este de ori pe săptămână.

Turbochargează-ți pierderea în greutate cu antrenamentele de intensitate mare. Această metodă de antrenament cardio, care implică întreruperi scurte de efort de intensitate ridicată, cum să pierzi grăsimea suplimentară pe fese perioade mai lungi de odihnă sau activitate mai scăzută, cum să pierzi grăsimea suplimentară pe fese un efect post-ardere care îți revigorează metabolismul pentru arderea suplimentară de calorii.

cum să pierzi grăsimea suplimentară pe fese

Întărirea cu exercițiile fizice În timp ce nu puteți reduce spotul, puteți, într-adevăr, să vă sculptați și să modelați corpul inferior cu un antrenament de rezistență. Începeți cu exerciții care vă folosesc propria greutate corporală pentru rezistență.

  • Consultație Gratuită Exerciții pentru celulita de pe fese Celulita.
  • Cuplu obiective de pierdere în greutate
  • Pierde anunțuri rapide în greutate

În câteva săptămâni, puteți să îl ridicați adăugând greutăți. Iată câteva exerciții pentru a te începe.

  • Cum să pierd grăsime în fese Am fost sa probez implanturi de silicon flashcarduri pentru pierderea în greutate Scapă de grăsimea de pe coapse și fese!
  • Slim spa fat burner
  • Pierde greutate vision board

Lunges aparține în partea de sus a oricărei liste de exerciții pentru sculptarea mușchilor inferiori ai corpului. Aceștia activează mușchii glutei care îți formează fundul și șoldurile, precum și mușchii coapsei. Pentru a le face, stai cu brațele în părțile tale și cu coapsele care se ating. Adu-ți piciorul drept de 2 până la 3 picioare înainte și lăsați ambii genunchi să se îndoaie în timp ce cobori corpul în poziția lunge, cu fiecare genunchi într-un unghi de 90 de grade.

Apăsați înapoi în poziția în picioare și repetați cu celălalt picior.

cum să pierzi grăsimea suplimentară pe fese

Alte elemente esențiale includ ghemuțe, salturi de broască și 17 exerciții pentru a vă modela și tonifica prada. Skinny on Fat A scăpa de grăsime este în mare parte o problemă de reducere a caloriilor; trebuie să ardeți cu 3.

Institutele Naționale de Sănătate recomandă aproximativ 2 kilograme săptămânal ca rată maximă sigură de pierdere în greutate, deci creează un deficit de calorii de până la de calorii zilnic și vei face progrese constante. Asta este doar câteva felii de pâine sau desert.

cum să pierzi grăsimea suplimentară pe fese

O dietă slabă, care subliniază cerealele integrale și tone de legume, în timp ce limitează grăsimile și uleiurile nu te va lăsa niciodată jos. Evitați amidonurile simple, cum ar fi pâinea albă, băuturile zaharoase și cartofii prăjiți, care încurajează creșterea în greutate. Îmbunătățirea aportului de fructe și legume non-amidonice - fără a reduce chiar și caloriile - promovează pierderea în greutate, potrivit unei meta-analize de 24 de ani a obiceiurilor alimentare americane publicate într-o ediție din a revistei, PLoS Medicine.

Evita alimentele care contin grasimi trans Grasimile trans sunt create prin pomparea de hidrogen in grasimile nesaturate, asa cum este uleiul de soia. Acest tip de grasimi se regasesc in margarina si diverse variante de paste de intins pe paine si, de asemenea, sunt adaugate foarte frecvent in continutul alimentelor ambalate, desi multi producatori de alimente au incetat sa le mai foloseasca. Grasimile trans au fost asociate cu inflamatia, bolile cardiace, rezistenta la insulina si depunerile de grasime abdominala, in cadrul studiilor observationale si al celor efectuate pe animale. Pentru a contribui la reducerea grasimii abdominale si pentru a-ti proteja sanatatea, citeste cu atentie etichetele ingredientelor si evita pe cat posibil produsele care contin grasimi trans.