Determinați pierderea în greutate bmr, CUM SE CALCULEAZĂ BMR PENTRU FEMEI - AB EXERCIȚII -


Scopul pierderii de greutate (setare și planificare)

Scopul pierderii de greutate setare și determinați pierderea în greutate bmr Vestea bună este că în spatele fiecărei scheme de dietă de succes există o știință simplă: Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să consumi mai puține calorii decât arzi.

Dar determinând câte calorii și din ce alimente este locul în care multe femei se confundă, se blochează sau chiar induc în eroare.

determinați pierderea în greutate bmr

Citiți mai jos pentru o abordare lipsită de prostii, flexibilă și bazată pe știință în ceea ce privește pierderea în greutate, care funcționează cu adevărat. Stabiliți obiective rezonabile Calculați IMC. Indicele de masă corporală sau IMC este un număr calculat în funcție de înălțimea și greutatea dvs. Este utilizat de rutină de către medicul dumneavoastră pentru a determina dacă aveți o greutate sănătoasă.

determinați pierderea în greutate bmr

Un IMC obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână 18,5 este considerat subponderal. Un IMC de 18,9 este considerat normal.

Cum să determinați aportul caloric necesar

Copyright © www. Toate drepturile rezervate.

determinați pierderea în greutate bmr

Ar trebui să vizați o greutate ideală care are ca rezultat IMC-ul dvs. Faceți un angajament. Brainstorm de ce vrei să slăbești. Este pentru sănătate, vanitate?

Simptomele unui metabolism accelerat

Gândește-te care este îndepărtarea tumorii hipofizare și pierderea în greutate tău final, scrie-l. Puneți acest obiectiv undeva unde îl puteți vedea în mod regulat, cum ar fi la frigider, oglinda băii sau pe desktop.

  • Pierderea în greutate hgh fragment
  • Avertizare Rata metabolică bazală sau BMR este numărul minim de calorii necesare pentru a sta pe canapea toată ziua și a nu face nimic.
  • Cum să ardeți grăsime din talie
  • Ecuația Mifflin pentru pierderea în greutate L arzător de grăsime carnitină
  • Pierde greutatea seara
  • Survivor sa pierdere în greutate
  • PIERDEREA îN GREUTATE FĂRĂ PASTILE: 9 PAȘI (CU IMAGINI) - SFATURI -
  • Slimming kazhakuttom

În ciuda a ceea ce dorește agenții de publicitate să vă spună, nu puteți efectua pierderi în greutate orientate cu excepția liposucției. Și singura modalitate de a obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână acest lucru este consumând mai puține calorii decât ardeți.

Calculați rata metabolică bazală BMR. Rata ta metabolică bazală sau BMR este de cât de multe calorii arzi corpul pe zi, care îndeplinesc funcții metabolice de bază, cum ar fi respirația, digestia alimentelor etc.

determinați pierderea în greutate bmr

Acest calcul este important pentru determinarea nevoilor calorice de bază. Calculați caloriile totale arse pe zi [3] X Sursa de cercetare. Dacă sunteți sedentari, înmulțiți BMR cu 1,2.

  • Ceai natural de grăsime naturală
  • Pagina principala Știința pierderii de grăsime: Cum să vă determinați caloriile și macro-urile pentru o fază de deficit de calorii Acum, acest lucru poate suna foarte mult, mai ales dacă nu sunteți un fan al matematicii și mai ales dacă sunteți nou-născut în ideea de urmărire a caloriilor sau a macro-urilor.
  • 4 kg pierdere în greutate înainte de după
  • Creșteți pierderea în greutate cunoscându-vă BMR Iată cum este sănătatea zilnică
  • Supa de legume pt slabit
  • 13 săptămâni provocarea pierderii în greutate
  • Metabolism rapid - bun sau rău? Învățând să vă determinați metabolismul - Dietele June
  • Amala și ewedu pentru pierderea în greutate

Dacă sunteți moderat activ, înmulțiți BMR cu 1,4. Dacă sunteți foarte activ, înmulțiți-vă BMR cu 1,5. Acest număr rezultat este o estimare a numărului de calorii pe care le arzi pe zi.

Cuvânt final

Exemplu: Dacă tu, la fel ca femeile de mai sus, ai avut o BMR de ,5 și ai trăit un stil de viață activ, atunci ar trebui să-ți înmulțești BMR cu 1,4. Va trebui să vă ajustați aportul de calorii și modelul de exerciții fizice pentru a ajuta la sporirea în greutate. Dacă ai face acest lucru, ai descoperi că arzi aproximativ de calorii pe zi.

Calculați-vă obiectivul caloric.

Factorii pierderii rapide în greutate

Exemplu: Determinați pierderea în greutate bmr, la fel ca femeile de mai sus, ai ars aproximativ de calorii pe zi, atunci ai dori să mănânci între x 0,70 și x 0,85 calorii pe zi.

Cu cât deficitul dvs.

determinați pierderea în greutate bmr

Calculați câtă proteină aveți nevoie într-o zi. Proteina este necesară pentru a repara mușchii pe măsură ce îmbătrânești și după antrenamente.

determinați pierderea în greutate bmr

Dacă nu mâncați suficientă proteină la dietă, veți pierde masa musculară, precum și grăsimea. Prin urmare, dacă doriți să fie mai mic și tonifiat, nu mai mic și mai slab, asigurați-vă că mâncați suficientă proteină în timp ce vă aflați în deficit de calorii. Prin urmare, pentru a converti grame în calorii, înmulțiți pur și simplu cu 4.

Calculați câtă grăsime aveți nevoie într-o zi. Atunci când alimentați, este adesea tentant să tăiați toate sau aproape toate grăsimile din dieta dvs. Dar grăsimea este necesară pentru sănătatea dvs. Grăsimea este un element de construcție necesar fustă maxi de slăbire țesuturilor sănătoase și este necesară pentru o producție adecvată de hormoni.

Formula Harris-Benedict BMR

A nu mânca suficientă grăsime poate de fapt să împiedice pierderea în greutate, ca să nu mai vorbim de a vă face cu adevărat foame. Pentru a calcula câte calorii de grăsime ar trebui să mănânci într-o zi, multipli 0,20 și 0,35 în funcție de obiectivul tău de calorii. Exemplu: Dacă planificați o dietă de calorii înmulțiți x 0,20 pentru a obține calorii, iar x 0,35 pentru a obține calorii.