Incapacitatea de apnee de somn să piardă în greutate. Legătura biochimică dintre lipsa de somn și creșterea în greutate


incapacitatea de apnee de somn să piardă în greutate

Pagina principala Cum ajută somnul să slăbească? S-ar putea să știți din experiență că a nu dormi suficient vă face să aveți mai multe șanse să optați pentru acea bucată de pizza grasă sau să vă întoarceți pentru o a doua lingură de înghețată. Incapacitatea de apnee de somn să piardă în greutate despre ce vorbesc.

Știați însă că lipsa de somn este legată științific și de creșterea în greutate? Indiferent dacă mențineți o greutate sănătoasă sau încercați să slăbiți, ignorarea importanței somnului în amestec poate fi mai dăunătoare obiectivelor dvs.

Să aruncăm o privire asupra legăturii dintre somn și pierderea în greutate sau creșterea și cum ar trebui pierdere avansată în greutate ms considerați somnul ca o componentă esențială a oricărui plan de slăbire.

Tulburări respiratorii în somn: sforăitul și sindromul de apnee

Întrebările din centrul problemei sunt: Doar cât de mult aveți nevoie pentru a vă asigura că somnul vă ajută să vă controlați greutatea decât să lucrați împotriva voastră? Ce se întâmplă dacă în mod regulat nu dormi suficient?

Sleep apnea - Imunitate

Cât de mare ești o luptă ascendentă împotriva creșterii în greutate? Legătura biochimică dintre lipsa de somn și creșterea în greutate Potrivit Fundației Naționale pentru Somn, a rămâne treaz târziu, a dormi în fiecare zi și a mânca după ora 20 sunt factori de risc pentru creșterea în greutate. Cu toate acestea, privarea de somn site ul oficial slim4vit și chimia corpului - incapacitatea de apnee de somn să piardă în greutate afectează interacțiunile dintre neurotransmițători, hormoni și alte substanțe chimice pe care creierul și corpul le folosesc pentru a comunica.

Leptina și grelina sunt două molecule care joacă un rol crucial în pierderea în greutate și creșterea în greutate.

Să explorăm fiecare în detaliu. Leptina: hormonul care spune creierului să nu mai mănânce Hormonul leptină este produs în principal de celulele grase ale corpului, deși este produs și în cantități mai mici în stomac. Homeostazia energetică se referă la capacitatea naturală a organismului de a pierdere în greutate chimist depozit nevoile energetice prin controlul foametei și al sațietății.

Sistemul de leptină este implicat în reglarea greutății corporale. Oamenii de știință au descoperit că șoarecii obezi genetic au mutații în gena leptinei care împiedică organismul să producă componentele adecvate pentru sistemul leptinei. Cu toate acestea, rămâne necunoscut modul în care leptina exercită aceste efecte asupra metabolismului. Grelină: hormonul care îți face foame Grelina este un hormon important produs și eliberat în stomac, creier și în cantități mai mici în altă parte a corpului.

Funcția principală a grelinei este de a regla foamea. La fel ca leptina, grelina este implicată și în homeostazia energetică, dar efectele pierde greutatea calea ușoară se opun celei de leptină.

În timp ce leptina promovează sațietatea, funcția principală a grelinei este de a regla și, de fapt, de a promova foamea. În termeni mai specifici, grelina crește foamea și, prin urmare, promovează comportamentul de căutare a alimentelor acționând asupra centrelor de hrănire din hipotalamusul creierului. Oamenii injectați cu hormonul grelină raportează că se simt mai flămânzi. Nivelurile de grelină sunt crescute la om după post. Nivelurile ridicate de grelină pot juca, de asemenea, un rol important în obezitate.

Atât leptina, cât și grelina sunt implicate în reglarea homeostaziei energetice și, prin urmare, joacă un rol în pierderea în greutate și creșterea în greutate.

  1. Pierderea în Greutate: Este Chirurgia Pierderii în Greutate pentru dvs.? - Sănătate -
  2. De ce oamenii sforăie în somn? - Bronșită
  3. Calva slimming candy
  4. Tratament Sindromul de hipoventilație datorat obezității este o afecțiune asociată, așa cum sugerează și numele său, cu supraponderalitatea avansată.
  5. Lipsa de somn are efecte similare mahmurelii
  6. Pierdere în greutate pentru femeie leneșă

Leptina ajută la reglarea sațietății, în timp ce grelina promovează foamea. Când aceste sisteme hormonale sunt perturbate, fie din cauza geneticii, somnului, a factorilor de stres sau a altor factori, nivelurile de grelină și leptină pot deveni anormale, provocând pierderea în greutate sau creșterea în greutate. Dacă organismul produce prea multă grelină și insuficientă leptină, mecanismele foametei și sațietății corpului se perturbă, ducând la creșterea foametei și, prin extensie, la creșterea în greutate.

Conexiunea dintre leptină, grelină și somn În ultimele două decenii, oamenii de știință au aflat mai multe despre hormonii leptină și grelină și despre modul în care sunt asociați cu echilibrul energetic, precum și cu somnul.

Tulburările - Interfata psi

Mai exact, o serie de studii susțin acum ideea că somnul îți afectează metabolismul prin modificarea nivelurilor de leptină și grelină din corpul tău. Această cercetare indică faptul că somnul scăzut reduce nivelul de leptină și crește nivelul de grelină. Modificările biochimice asociate cu pierderea somnului pot face parte dintr-o imagine mai largă influențată de alți factori, cum ar fi rezistența la insulină, creșterea consumului de calorii, creșterea inflamației sau scăderea activității fizice de exemplu, din cauza somnolenței diurne.

De fapt, dovezile susțin o legătură puternică între durata somnului nocturn și obezitate. Dincolo de mecanismele moleculare în joc aici, persoanele care nu dorm suficient pot, de asemenea, să se angajeze în consumul de stres sau să aibă un consum redus de energie și să se bazeze pe cafea cu cofeină și uneori cu conținut caloric ridicat sau băuturi energizante.

Noi cercetări sugerează că somnul poate modifica și bacteriile intestinale, care pot modela și apetitul. Creșterea în greutate poate crește riscul de apnee în somn.

Pierderea in greutate gina vaia, (DOC) Plansul lui Nietzche | Mirela Sudakov - sudstil.ro

Creșterea în greutate duce la acumularea de grăsime în zona gâtului, iar țesutul moale adăugat în partea din spate a gâtului poate obstrucționa căile respiratorii în timpul somnului, dând naștere apneei de somn, o tulburare a somnului marcată de opriri și începe să respire pe tot parcursul nopții. Cum ajută somnul la scăderea în greutate?

În mod surprinzător, dincolo de legătura moleculară discutată mai sus, somnul joacă, de asemenea, mai multe roluri importante care îl fac indispensabil pierderii în greutate sănătoase. Somnul te ajută să faci față poftei de mâncare și să faci alegeri alimentare mai sănătoase Privarea de somn reduce activarea lobului frontal al creierului, care este o zonă a creierului asociată cu luarea deciziilor și controlul impulsurilor.

incapacitatea de apnee de somn să piardă în greutate

Acest lucru nu ar trebui să fie o surpriză, având în vedere că privarea de somn este bine cunoscută pentru a afecta luarea deciziilor; de fapt, lipsa de somn în timpul conducerii sa dovedit a fi la fel de periculoasă ca și conducerea în stare de ebrietate.

O persoană care a fost trează timp de 18 ore consecutive conduce în mod similar cu o persoană cu un nivel de alcool în sânge de 0, Dacă acea persoană a fost trează de 24 de ore, conducerea acesteia devine mai mult ca cineva al cărui BAC este 0,1, ceea ce este echivalent funcțional cu conducerea în stare de ebrietate. Când sunteți obosit, este mai probabil să aruncați prudență vântului și să alegeți alimente bogate în carbohidrați, bogate în grăsimi și bogate în calorii. Un studiu al Mayo Clinic a constatat că persoanele care dormeau doar două treimi din timpul lor normal consumau aproape de calorii în plus în fiecare zi.

Caloriile suplimentare se adună în timp și pot duce la o creștere în greutate de aproximativ o lire sterline în fiecare săptămână. Participanții nu au reușit să spună nu unor astfel de gustări, chiar și după ce au mâncat o masă cu doar câteva ore înainte de a le oferi alimente nedorite. Acest efect a fost cel mai mare în după-amiaza târziu și seara devreme, când gustarea a fost legată de creșterea în greutate.

Vinovatul pentru această incapacitate de a se abține de la consumul de alimente nedorite a fost semnalul chimic legat de plăcerea și satisfacția câștigate de mâncare: compusul natural 2-arahidonoilglicerol 2-AG. Această tendință de a căuta alimente pline de satisfacții este cunoscută sub numele de consum hedonic sau consum de plăcere.

Prin urmare, consumul de plăcere legat de lipsa de somn este o cauză semnificativă a creșterii în greutate.

incapacitatea de apnee de somn să piardă în greutate

Mai precis, acumularea unei datorii de somn poate fi dăunătoare atât pentru metabolismul glucidic, cât și pentru funcția hormonală. Chiar și o noapte de lipsă de somn poate provoca rezistență acută la insulină, care este inversată după ce datoria de somn este îndeplinită. Lipsa somnului poate crește nivelul hormonilor de stres și poate determina celulele corpului să dezvolte rezistență la insulină.

Anorexie nervoasă Tulburările de comportament alimentar Individul refuză să menţină un minimum de greutate corporală normală, este extrem de speriat de luatul în greutate şi prezintă o deteriorare importantă în perceperea conformaţiei sau dimensiunii corpului său. În afară de aceasta, femeile postmenarhice cu această tulburare sunt amenoreice.

Cercetările arată că doar o noapte de privare a somnului ar putea provoca rezistență la insulină echivalentă cu șase luni pe o dietă bogată în grăsimi. Persoanele care nu dorm suficient arată, de asemenea, concentrații crescute de hormon al stresului cortizol.

Bronșită Aproape fiecare persoană, cel puțin o dată în viața sa, a auzit un coleg de cameră, o rudă sau un oaspete care a stat peste noapte sforăit. Dar de ce o persoană sforăie și este periculoasă pentru sănătatea sa? Cum să rezolvați această caracteristică?

Din fericire, atât nivelurile crescute de cortizol, cât și rezistența la insulină care rezultă din lipsa somnului pot fi reversibile dacă se compensează datoria de somn. Cu toate acestea, dacă nivelurile de cortizol sunt prea mari pentru prea mult timp, acest lucru poate provoca creșterea în greutate, hipertensiunea arterială, poate afecta somnul și mai mult, poate afecta starea de spirit, reduce nivelul de energie și poate pune persoanele lipsite de somn la risc de diabet.

Pentru cei care au energie să meargă la sală, pierderea somnului poate crește riscul de accidentări legate de antrenament, ca urmare a neglijenței sau a oboselii prea mari pentru a menține forma corectă.

Pierdere în greutate: Este chirurgia pentru slăbit? Obezitatea severă este o afecțiune cronică foarte dificil de tratat. Pentru unii oameni, o intervenție chirurgicală pentru a promova pierderea în greutate prin restricționarea consumului de alimente sau întreruperea proceselor digestive este o opțiune. Dar rețineți că intervenția chirurgicală pentru a produce pierderea în greutate este o sarcină serioasă. Ar trebui să înțelegeți clar avantajele și dezavantajele asociate procedurilor înainte de a lua o decizie.

De fapt, potrivit revistei Self, tcm slimming shine sugerează să renunți la antrenament dacă nu ai somn. Mai multe despre relația dintre fitness fizic și somn aici. Pierderea somnului reduce cantitatea de bacterii bune din intestin Un studiu din realizat de oameni de știință din Suedia și Germania a constatat că somnul insuficient poate afecta microbiomul intestinal, comunitatea microorganismelor care trăiesc în intestin.

După două nopți de lipsă de somn, participanții au prezentat o scădere semnificativă a bacteriilor intestinale benefice, fenomen care a fost legat atât de obezitate, cât și de diabetul de tip 2.

De asemenea, după cum sa discutat mai sus, participanții au dezvoltat rezistență la insulină. O moleculă specială, numită N-acil-fosfatidiletanolaminele, este produsă de bacteriile intestinale situate în intestinul subțire după masă. Aceste molecule sunt transformate rapid în N-acil-etanolamine NAEcare sunt compuși grași cunoscuți ca puternici inhibitori ai apetitului. Somn și creștere în greutate: linia de jos Înțelegerea legăturii dintre somn și pierderea în greutate este esențială pentru oricine dorește să slăbească.

SINDROMUL DE HIPOVENTILAȚIE A OBEZITĂȚII: SIMPTOME, CAUZE ȘI TRATAMENT - PSIHOLOGIE

Privarea de somn are o serie de efecte în cascadă asupra sănătății și poate provoca creșterea în greutate. Pierderea somnului ridică nivelurile hormonului grelină, care favorizează foamea și, de asemenea, poate provoca rezistență la insulină și poate scădea rata metabolică de odihnă. În plus, cercetările arată că persoanele care nu dorm suficient tind să mănânce mai multe calorii, în medie, decât persoanele care o fac.

Pierderea somnului îi poate face pe oameni să se simtă prea obosiți sau nemotivați pentru a face mișcare și, de asemenea, poate crește riscul de rănire în timpul unui antrenament.

De ce oamenii sforăie în somn?

Prin urmare, somnul ar trebui să fie un instrument esențial pentru gestionarea pierderii în greutate sănătoase adică ca supliment la dietă și exerciții fizice.

A ignora importanța somnului de calitate în obiectivele de slăbire ar putea deraia complet orice efort de slăbire. Glosar Indicele de masa corporala: Indicele masei corporale sau IMC este un calcul bazat pe înălțime și greutate care este utilizat pentru a măsura grăsimea corporală la adulți.