Pierde greutatea de respirație expiră


Două tipuri de gimnastică respiratorie Marina Corpan

Cu toate acestea, există câteva tehnici și exerciții de respirație care vă pot ajuta să pierdeți kilogramele în plus. Acestea fac parte din Chi Kungmai bine cunoscut sub numele de Qi Gong.

Respirație Biot

Este un sistem simplu și foarte ușor de pus în practică care se referă la tradiția orientală, în special la cea chineză. Aceste tehnici vă permit să promovați continuu pierderea în greutate și să creșteți simultan forța fizică și mentală. Acest lucru este posibil datorită fluxului de energie pe care exercițiile și practicile de respirație îl pot mișca și faptului că pot modifica pozitiv metabolismul corpului.

nexus pierdere în greutate visalia ca

Exerciții și tehnici de respirație La baza acestor exerciții și tehnici de respirație, parte a tradiției Qi Gong, se află teoria reglementării interne a celor două forme fundamentale de existență pe care chinezii le numesc Yin și Yang. Putem regla Yin și Yang controlând conștient cele două faze ale respirației: inspirația Yin și expirația Yang. Cheia exercițiilor este lentoarea în ambele faze și atenția acordată unor detalii. Această metodă vă permite să controlați anxietatea, cu o reducere a foametei mai ales dacă este nervos și a aportului caloric.

victoza pierdere în greutate pcos

Faptul de dieta dr oana munteanu putea îmbunătăți fluxul de energie în corp servește și la reglarea metabolismului, astfel încât greutatea să nu crească din nou. Aceste tehnici trebuie efectuate zilnic timp de aproximativ 40 de minute distribuite pe parcursul zilei.

  • Există multe astfel de sisteme - exerciții de respirație Frolova, Strelnikova, Buteyko.

Dar să vedem în mod specific cum să exersăm exercițiile și respirația: Exercitiul 1 Începeți prin a vă întinde corpul, în picioare, picioarele drepte, coloana vertebrală aliniată. Ridică-ți brațele ca și când ai atinge tavanul, extinzând mai întâi un braț și apoi celălalt. Pe măsură ce faceți această mișcare, închideți ochii și inspirați, umflând abdomenul inferior ca și cum ar fi un balon. Odată ce ai luat suficient aer, expiră în timp ce întinzi brațul opus și relaxează brațul care a fost anterior întins.

Repetați de 20 de ori, foarte încet, conștientizând aerul pe care îl inspirați și expirați ușor cu abdomenul. Mâinile tale pierde greutatea de respirație expiră laturi cu palmele pe podea.

Contraindicații

Înapoi aliniat. Extindeți primul piciorul drept în timp ce inspirați, mențineți piciorul drept câteva secunde fără a atinge solul și fără a da drumul aerului. Apoi readuceți piciorul drept în poziția inițială expirând cu forță, strângând abdomenul și trăgând tot aerul.

Pagina principala Slăbiți: acest exercițiu de respirație din Japonia ar trebui să vă facă subțire În comparație cu Germania, în Japonia, în mod semnificativ mai puțini oameni sunt supraponderali - și asta nu se datorează în mod evident doar alimentației lor. Femeile japoneze se mențin subțiri cu exerciții care îngustă talia cu până la 12 centimetri - doar prin exerciții de respirație! Dar cum va funcționa asta? Unele povești din Asia sună atât de nebunește până la urechile europene încât cu greu le poți crede. De exemplu, aceasta: cu metoda Japoniei pierzi în greutate doar respirând.

Repetați același exercițiu cu celălalt picior de cel puțin zece ori. Exercițiul 3 Așezați-vă pe podea cu brațele în lateral și picioarele drepte. Umflați-vă burta inhalând aerul și împingându-l spre zona inferioară a abdomenului.

pierdere în greutate amețeli oboseală

Acum ridicați picioarele la aproximativ doi sau trei centimetri de podea, ținând aerul și strângând abdomenul inferior. Mențineți această poziție timp de 5 secunde.

Oxissees oferă o tehnică mai moale care nu implică întârzieri lungi în respirație. Complexul este format din 30 de exerciții. Inspirați - 3 Inhale scurte - 3 Exhaling scurt. Tehnica normalizează procesele metabolice din organism.

Expirați încet în timp ce coborâți picioarele. Repetați acest exercițiu de 15 ori.

cum să pierdeți greutatea piciorului

Odihnește-te câteva secunde și repetă. Exercițiul 4 Culcați-vă la pământ, inspirați împingând aerul pe burtă.

ar trebui să forțezi trenul pentru a pierde în greutate

Strângeți întregul corp: picioare, brațe, spate, fese etc. Țineți cinci secunde, apoi relaxați-vă întregul corp în timp ce expirați. Mai întâi se face de 3 ori cu respirație lentă apoi se accelerează puțin și se practică de 15 ori.

Esența corpului în corp saturația corporală maximă cu oxigen, mult mai mult comparând cu respirația obișnuită.

Exercițiu care poate fi făcut la locul de muncă Așezați-vă, închideți ochii și atașați-vă ferm spatele la spătarul scaunului.

Ridicați brațele pierde greutatea de respirație expiră și când ați dori să atingeți tavanul în timp ce inspirați umflând abdomenul. Păstrați respirația conținută și burta umflată timp de 5 secunde, apoi expirați ușor coborând brațele și strângând abdomenul mai mult decât puteți înăuntru.

  • Conceptul de dietă cu respirație lungă a apărut în Japonia în
  • Dieta pentru respirație, pierdeți în greutate doar respirând piersici