Pierde grăsime în timp ce stați jos


Exerciții cardiovasculare obligatorii

Avertizare Tranzacționarea grăsimii stomacale pentru un pachet de șase este mai degrabă un proces în doi pași decât lansarea într-o serie de abdomene, răsuciri și alte exerciții care vizează abs. Pierde grăsime în timp ce stați jos abdominale pot întări și tonifica nucleul, dar nu există nicio modalitate de a reduce grăsimea abdominală.

În schimb, trebuie să vă reduceți grăsimea corporală totală prin dietă și exerciții fizice dacă vreți să sperați să vedeți burtica aceea tonifiată.

  • Pierdere în greutate și credință
  • Yohimbina este constituentul activ propus.

Reducerea pierde grăsime în timp ce stați jos corporale Pasul 1 Eliminați excesul de calorii din dieta dvs. Deoarece 1 kilogram de grăsime conține 3.

smartwatch pentru pierderea în greutate

Pe măsură ce pierdeți în greutate, reduceți grăsimea corporală, ceea ce vă poate ajuta să tăiați talia. Pasul 2 Alegeți cereale întregi decât cele rafinate.

pierde grăsimi 30 de zile

Produsele din fulgi de ovăz, orez brun, orz, bulgar, grâu și alte cereale integrale obișnuite vă pot ajuta să eliminați mai eficient grăsimea din burtă. Pasul 3 Bea apă peste alte băuturi. Apa nu numai că îți potolește setea, dar îi lipsește și caloriile.

Consumul de sodă, suc, bere sau alte băuturi care conțin calorii vă pot sabota obiectivele de slăbire prin creșterea aportului caloric. Pasul 4 Creșteți-vă nivelul de activitate fizică făcând exerciții cardio în majoritatea zilelor săptămânii. Un obiectiv bun este cel puțin 30 de minute de cardio intens intens, cum ar fi înotul, mersul cu bicicleta, mersul pe jos sau dansul.

bicicleta de camera slabeste

De asemenea, puteți crește intensitatea antrenamentului pentru a arde mai multe calorii, ajutând la atingerea deficitului caloric necesar pentru a pierde grăsimea din burtă.

Pasul 5 Incorporează antrenamentul de forță în rutina de antrenament. Ridicarea greutăților libere, utilizarea aparatelor de greutate sau chiar încercarea benzilor de rezistență vă poate ajuta să adăugați mușchi la rama dvs.

Puteți elimina grăsimea de sub bărbie? - Sănătate -

Mușchiul arde mai multe calorii decât grăsimile, deci creșteți efectiv numărul de calorii pe care corpul le folosește pe tot parcursul zilei. La fel ca și creșterea nivelului de activitate fizică, acest lucru vă poate ajuta să atingeți acel deficit de calorii pentru a elimina grăsimea de pe stomac. Tonifierea Abs Pasul 1 Programați timpul în fiecare antrenament pentru exerciții abdominale. Ridicările cu două picioare vor viza țesutul inferior al abdomenului, transversul abdominal.

Intinde-te pe podea pe spate.

Compoziția corporală - Ce înseamnă? Cum se măsoară? - MetaBody

Așezați-vă mâinile, palmele în jos, sub sacrum. Ridicați ambele picioare simultan la un unghi de 90 de grade.

Coborâți-le încet înapoi. Lucrați până la 10 lifturi pentru picioare în timp.

Reducerea grăsimii corporale

Pasul 2 Lucrați câteva ascensoare pelvine în rutina ab. Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti la un unghi de 45 de grade. Așezați-vă brațele în lateral, apoi strângeți abdomenele. De acolo, ridicați șoldurile și fesele departe de podea. Așteptați pentru o respirație sau două, apoi reveniți la poziția inițială. Pasul 3 Contracarați ascensorul cu înclinări pelvine. Așezați-vă pe podea cu genunchii îndoiți la un unghi de 45 de grade și brațele în lateral. Trageți butonul buric către coloana vertebrală până când spatele este întins pe podea.

În același timp, înclinați bazinul în sus. Țineți această poziție timp de cel puțin două respirații și reveniți la poziția inițială. Pasul 4 Încercați să folosiți o minge de fitness pentru a vă varia antrenamentul abdominal. Așezați-vă pe o minge de fitness, așezând picioarele la o lățime de șold separată pe podea.

  • Pierderea în greutate cauzează perioada târzie
  • Toți acești factori pot fi măsurați.

Îndreptați-vă spatele și lăsați-vă mâinile pe piept, la fel ca în cazul creștetelor. Strângeți abs și lăsați-vă încet înapoi.