Pierdeți actori de greutate, Opriți consumul și pierdeți rapid greutatea |


Poate că trebuie să vă regândiți regulile de dietă. Primul lucru care îți vine în minte atunci când vorbim despre pierderea în greutate este să tăiem pierdeți actori de greutate din mesele tale zilnice și să te înscrii pe o dietă restrictivă. Deși o parte din acest lucru este adevărată, mulți dintre noi tind să greșim în timp ce o aplicăm.

pierdeți actori de greutate de ce am pierdut în greutate în timpul sarcinii

Se pare că există o mulțime de confuzii între ce să mănânci, ce să eviți și cât să mănânci. Acest lucru a dat loc multor mituri ale dietei, care majoritatea dintre noi cred în mod convenabil și nu reușesc să înțeleagă că te-ar putea îndepărta de obiectivele tale de slăbit.

Haideți să ne ocupăm de cele mai obișnuite care v-au sabotat bunele intenții.

pierdeți actori de greutate pierde grăsimea corporală cum

Începi cu un mic dejun ușor Debitarea în prima masă a zilei îți poate încetini metabolismul și poate provoca anumite modificări hormonale care pot împiedica procesul de pierdere în pierdeți actori de greutate. Neîndeplinirea cerințelor dumneavoastră de nutriție după o pauză lungă de 8 până la 9 ore vă poate face, de asemenea, să mâncați mai mult în următoarea masă și să vă intensificați poftele.

Cum să începeți să pierdeți în greutate? Sfaturi

Pe lângă faptul că ne oferă energia atât de necesară, majoritatea alimentelor noastre pentru micul dejun, cum ar fi laptele, ovăzul, nucile și fructele proaspete sunt surse bune de nutrienți importanți precum calciu, fier, proteine, precum și fibre. Organismul are nevoie de acești nutrienți esențiali pentru a arde calorii și pentru a îndeplini diverse funcții digestive și de eliminare. Dacă îți lipsește doza de acești nutrienți pentru micul dejun, trebuie să fii mai puțin compensat mai târziu în zi.

Pe scurt, a lua un mic dejun sănătos face mai ușor să urmați o dietă controlată de calorii pe parcursul zilei.

Citește greutate pierde definitiv

Citește și: Cele mai bune și cele mai rele alimente pentru micul dejun Mâncarea mai puțin la micul dejun poate fi cea mai mare greșeală. Credit foto: Istock 2. Te concentrezi doar pe un singur grup alimentar Potrivit nutriționistului din Banglaore, Dr. Este important să ieși din modul de înfometare și să oferi cantitatea de bază de proteine, fibre și grăsimi pentru organism.

A opta pentru o dietă fără gluten sau vegană, fără niciun motiv, poate face mai mult rău decât bine. Respectați elementele de bază ale unei alimentații echilibrate și capcane pe care le-ați mâncat, dar cu un pic de atenție.

Când pierdeți sau creșteți în greutate devine esențial pentru a vă asuma un rol.

Citește și: Carbs nu te îngrașă! Nu tăiați carbohidrații sau grăsimile, ele sunt la fel de importante. Credit foto: Istock 3. Nu practicați controlul porțiilor Este posibil să fi trecut la o pâine integrală din pâine albă, ulei de măsline din ulei rafinat și nuci din gustări prăjite, dar ideea este nu numai să faceți aceste schimburi sănătoase, ci și să practicați controlul porțiilor.

Doar pentru că acestea sunt mai sănătoase decât omologii lor nu înseamnă că puteți mânca un munte din el. De fapt, limitarea caloriilor nu înseamnă să renunți la alimentele esențiale, ci în schimb să-ți limitezi porțiile. Chiar dacă mănânci sănătos, trebuie să mănânci porții mici. Credit foto: Istock 4. Mănânci prea devreme, dar dormi prea târziu Un sfat comun pentru a pierde în greutate este să mănânci cina înainte de ora O mare problemă în timp ce urmează acest sfat este că, mănânci devreme, dar dormi târziu.

Prin urmare, corpul tău este în mod natural înfometat până la miezul nopții, iar acele pofte de după oră sunt pur și simplu irezistibile și îți pot strica planul zilei.

8 Greșeli Obișnuite De Dietă Care Vă împiedică Să Pierdeți în Greutate - Mâncare bauturi

Chiar dacă eliminați cumva aceste pofte, s-ar putea să ajungeți să mâncați în plus a doua zi dimineața pentru a vă satisface corpul și, astfel, aterizați-vă într-un ciclu vicios. Deci, fie ajungi la culcare devreme, fie cina ușor târziu. Dacă luați o cină târzie, asigurați-vă că conține cele mai genie d top facturarea în greutate pierdere calorii dintre toate mesele dvs.

Dacă dormiți târziu, atunci nu mâncați o cină devreme. Poate duce la poftă mai târziu. Credit foto: Pierdeți actori de greutate 5.

8 greșeli obișnuite de dietă care vă împiedică să pierdeți în greutate

Nu crezi în gustare Pentru a pierde rapid în greutate, este important să vă mențineți metabolismul pe parcursul zilei. Pentru aceasta, trebuie să mâncați frecvent porții mici la fiecare trei-patru ore.

În mod ideal, se recomandă o gustare între micul dejun și prânz, care poate fi un bol sau fructe sau salată și apoi din nou între prânz și cină, care pot fi puține nuci, legume crude înmuiate în hummus sau pâine de secară cu arahide sau unt de migdale, ca sugerat de nutriționistul macrobiotic Shilpa Arora.

Ea explică, de asemenea, faptul că păstrarea lacunelor lungi între mese poate duce la creșterea nivelului de zahăr din sânge, ceea ce poate juca rău cu sistemul tău, făcându-ți să te simți mai înfometat.

  • Matt Damon a slăbit 30 de kilograme mâncând un singur aliment în fiecare zi Actori care au slabit ori s-au ingrasat foarte mult pentru un rol Galerie foto 15 Celebrități care au pierdut sau au câștigat mult pentru un rol Copilăria lui Ben Affleck 14 Matthew Fox a fost răpit ca iadul pentru a juca un criminal serial Damon mat pierde în greutate pentru rol Actori care au slabit ori s-au ingrasat foarte mult pentru un rol Galerie foto Actori care au slabit ori s-au ingrasat foarte mult pentru un rol Galerie foto de Roxana Nitescu Joi, 05 Iulieora Actrita Anne Hathaway foto stanga a slabit peste 7 kilograme cu ajutorul unei diete drastice, in conditiile in care era deja filiforma, pentru rolul din filmul "Mizerabilii", care va fi lansat in luna decembrie a acestui an, renuntand si la mare pierdeți actori de greutate din podoaba capilara pentru acest rol.
  • Phen375 burner de grăsime

Citește și: Cele trei secrete pentru a gusta Snack inteligent Gustarea este foarte importantă pentru a vă menține metabolismul. Credit foto: Istock 6.

Opriți consumul și pierdeți rapid greutatea

Mănânci doar alimente cu conținut scăzut de calorii Continuarea unei diete de scădere în greutate nu înseamnă că nu poți să banci decât alimentele cu conținut redus de calorii. De fapt, mesele tale ar trebui să fie compuse din alimente care îți păstrează mai mult timp, precum fructele bogate în fibre și cerealele integrale și cele care asigură plinătate și niveluri ridicate de sațietate, precum ovăzul și ouăle. În acest fel nu te vei simți niciodată lipsit sau nevoia de a te împiedica.

Credit foto: Istock 7. Nu bei suficientă apă În loc să bei suficientă apă, recurgi la consumul de fructe și legume.

Damon mat pierde în greutate pentru rol

Aceasta este probabil cea mai mare gafă pe care o faci. Fibra este cel mai bun instrument pentru a combate acumularea de grăsime și pentru a reduce pierderea în greutate. Sucurile de verdeață și fructe pot duce la pierderea de fibre. Înlocuirea apei pentru alte băuturi vă poate crește aportul caloric.

pierdeți actori de greutate pierdere în greutate cu culturlle

Apa potabilă ajută la administrarea poftei de mâncare, deoarece setea sau deshidratarea pot fi confundate cu foamea de către organismul tău. Corpul tău poate confunda deshidratarea cu foamea. Credit foto: Istock 8. Mănânci prea puțin și exersezi prea mult Cheia pierderii în greutate este echilibrul și consecvența.

Citește greutate pierde definitiv

Dacă vă reduceți drastic caloriile și totuși vă supuneți unui antrenament intens, nu veți decât să vă încetiniți metabolismul și, de asemenea, ritmul de a pierde în greutate. S-ar putea ca apetitul dvs. Găsiți un echilibru între câte calorii mâncați și câte aveți nevoie pentru a arde. Planul dvs. Top Articole.