Pierderea în greutate beneficiile hiit


Ea a condus divizia 1 cross country și pista la facultate și continuă să alerge pentru distracție cât de mult poate. În prezent, lucrează ca educatoare corporativă în domeniul sănătății și fitnessului și antrenor Orangetheory în Manhattan. Este extrem de pasionată de viața sănătoasă și poate fi adesea găsită antrenament de forță la sala de gimnastică atunci când nu intervievează instructori, medici, profesioniști din domeniul medical, nutriționiști sau sportivi profesioniști pentru povești.

Vizualizați munca Probabil știți deja că cardio este bun pentru dvs. Dar asta nu înseamnă întotdeauna că îl iubești.

PIERDEREA DE GRĂSIME DE LA CARDIO LUNG VS. HIIT - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Cardio-ul starea de echilibru, care necesită în general antrenamente mai lungi, poate fi monoton pentru mulți cu excepția cazului în care sunteți un alergător căruia îi place să bată trotuarul kilometri. Din fericire pentru dvs. Da, vorbim despre antrenamentele cardio HIIT! HIIT sau antrenament cu intervale de intensitate mare, antrenamentele cardio sunt cele care folosesc rafale scurte de exerciții fizice, urmate de recuperare de intensitate mai mică, uneori activă.

Cu acest tip de antrenament, opțiunile pentru încorporarea echipamentelor sunt multe. Puteți utiliza aparate cardio, cum ar fi banda de alergat sau eliptica, pentru lucruri precum sprinturile la intervale, sau HIIT se poate face și fără echipament special, folosind doar greutatea corporală pentru exerciții precum flotări și ghemuituri aeriene. HIIT vă îmbunătățește, de asemenea, capacitatea cardiovasculară, vă stimulează metabolismul, vă păstrează masa musculară în timpul pierderii în greutate și vă poate îmbunătăți starea generală de sănătate.

care este zona mea optimă de ardere a grăsimilor

L-am rugat pe Hayden să împărtășească unul dintre antrenamentele sale de antrenament cu o parte care implică echipamente și alta care este doar greutatea corporală.

Alegeți-vă sau încercați-le pe ambele împreună! Odată ce formularul începe să cedeze, reduceți greutatea, treceți de la exerciții de pliometrie sau sărituri la opțiuni modificate, împământate sau pur și simplu mutați mai încet. Scopul este să umpleți timpul sau să completați numărul de repetiții în siguranță. Repetați pentru cinci runde.

4 moduri de a pierde în greutate cu un antrenament de bandă de alergat

Asigurați-vă că vă răcoriți cu câteva întinderi. Canotaj Închideți picioarele în vâslitor. Cu genunchii îndoiți și ținând spatele drept, aplecați-vă înainte pentru a vă extinde complet brațele și apucați mânerul din fața picioarelor prinderea. Ținând spatele drept și miezul strâns, extindeți picioarele complet unitateaapoi articulați șoldurile ușor înapoi în timp ce îndoiți coatele pentru a trage mânerul spre piept finisajul.

Pentru recuperare, inversați ordinea extinzând brațele înapoi drept, așezate în poziție verticală, îndoind picioarele și terminând înapoi în poziția de prindere. Continuați canotajul timp de de metri. Row Pike Up Vino în spatele vâslitorului.

Antrenamentul cardio HIIT pentru greutatea corporală

Poziționați scaunul vâslașului în mijlocul vâslașului, aproximativ în mod egal între față și spate. Așezați mâinile pe pământ la aproximativ un picior sau doi de vâslitor, cu suficient spațiu pentru a vă putea așeza picioarele pe scaunul vâslașului. Ești în poziție de scândură, dar cu picioarele ridicate pe scaunul vâslașului.

Îndepărtându-vă miezul și menținându-vă înapoi cuplat, glisați picioarele pe scaun spre capătul vâslitorului pierderea în greutate beneficiile hiit mai aproape de mâini în timp ce vă ridicați șoldurile spre tavan. Coborâți șoldurile înapoi.

Faceți 10 repetări.

cel mai bun bar de granola pentru pierderea în greutate

Partea 2: Antrenament cardio HIIT cu greutate corporală După o încălzire de trei până la cinci minute, efectuați fiecare exercițiu, odihnindu-vă un minut când toate exercițiile sunt terminate. Faceți trei runde, apoi răcoriți-vă.

HIIT: cel mai bun program cardio pentru scăderea în greutate ?

Squat Jump Stați cu picioarele la o lățime de umăr între ele, degetele îndreptate ușor spre exterior. Împingând genunchii, îndoiți genunchii pentru a vă așeza în spate și în jos într-o ghemuit, asigurându-vă că genunchii nu urmăresc înainte gleznele. Păstrați cea mai mare parte a greutății în tocuri. Pe măsură ce coborâți, mișcați-vă brațele pe lângă părțile laterale și în spatele vostru.

scadere brusca in greutate

Ridicați brațele înainte și folosiți acel impuls pentru a vă împinge prin călcâi și a sări de pe sol, cu brațele extinse deasupra capului. Aterizați ușor și repetați imediat, astfel încât mișcarea să fie o mișcare fluidă. Repetați în continuare timp de 15 repetări.

Exercitarea și pierderea în greutate pentru femei

Puneți piciorul drept în lateral și aplecați-vă într-o lovitură, degetele de la picioare și genunchi cu fața în față. Asigurați-vă că genunchiul drept nu trece înainte înainte de glezna dreaptă, brațul stâng este în fața corpului și brațul drept este în spatele vostru. Transferați greutatea pe piciorul stâng în timp ce vă balansați brațele și folosiți impulsul pentru a vă împinge piciorul drept și a sări de pe sol, trăgând genunchiul drept în piept în aer.

Aterizați înapoi în punga laterală și repetați astfel încât mișcarea să fie o mișcare fluidă. Repetați în continuare timp de 10 repetări pe o parte, apoi schimbați partea. Beast Kick Through Vino în poziția de masă pe patru picioare, mâinile stivuite direct sub umeri, genunchii direct sub șolduri. Îndepărtându-vă miezul, ridicați strălucirile ușor de la sol pentru poziția fiarei încărcate.

Stând jos la pământ, dați piciorul drept înainte și prin brațe în timp ce ridicați simultan brațul stâng de pe sol pentru a deschide corpul. Nu vă lăsați piciorul să atingă pământul. Reveniți la poziția fiarei încărcate și repetați de cealaltă parte.

HIIT pentru scăderea în greutate: este cu adevărat eficient pentru arderea grăsimilor ?

Continuați să alternați timp de 10 repetări pe fiecare parte. Venus slimming cafea Up Down Începeți în poziție de scândură înaltă, mâinile sub umeri, picioarele întinse în spatele vostru, mingi de picioare pe sol, corpul în linie dreaptă de la cap până la picioare. Ridicați mâna dreaptă și cotul îndoit pentru a plasa antebrațul drept pe sol.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Pierderea de grăsime 6 săptămâni.

Faceți același lucru cu antebrațul stâng, intrând pierderea în greutate beneficiile hiit scândura antebrațului. Apoi ridicați-vă la scândura înaltă cu mâna dreaptă și apoi cu stânga.

Continuați să vă deplasați de la scândură înaltă la scăzută, alternând care antebraț coboară mai întâi de fiecare dată. Păstrează-ți șoldurile cât mai stabil posibil. Faceți 30 de repetări. Bacsis Dacă nu vă puteți împiedica șoldurile să se deplaseze dintr-o parte în alta în timp ce vă deplasați de la scândură înaltă la scăzută, s-ar putea să vă fie de folos să vă așezați picioarele mai larg sau să efectuați mișcarea de la genunchi.